Tietoa maksuvaihtoehdoista
Verkkokauppamme käyttää maksupalveluissa Checkout Finland Oy:ä. Checkout on sinulle turvallinen maksutapa jolla on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.
Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.
Crownkon verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.
Pankkimaksut
Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.
Luottokorttimaksut
Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard – ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode – ja American Express SafeKey -todentamispalvelut.
Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.
Mobiilimaksutavat
Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay, Masterpass ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.
Pivo
Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot
MobilePay
Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla: mobilepay.fi/asiakastuki/ehdot
Masterpass
Maksuehdot ovat tarjolla Masterpassin sivuilla: masterpass.com/assets/pdf/masterpassoperatingrules.pdf
GSM-maksu
Ainapay
Palvelu perustuu 060605-maksupalvelunumeroiden käyttöön. Maksaminen tapahtuu soittamalla maksupalvelunumeroon ja toimimalla äänitiedotteiden mukaisesti.
Palvelun hinta on palvelunumerokohtainen ja sisältää tuotteen hinnan sekä palveluun liittyvän laskutuskorvauksen. Palvelun hinnan lisäksi asiakas maksaa normaalin matkapuhelumaksun oman matkapuhelinoperaattorinsa hinnoittelun mukaisesti. GSM-maksuostot peritään käyttäjän puhelinlaskussa.
Palvelun käytön rajoitukset /matkapuhelinliittymä:
- Yksittäinen ostotapahtuma enintään 52,32 € (sis. alv)
- Ostokset kuukaudessa enintään 100 € (sis. alv)
- Enintään kaksi ostosta päivässä
- Ei toimi prepaid-liittymillä
Lisätietoja: aina.fi
Lasku- ja osamaksupalvelut
Lasku- ja osamaksupalveluita Checkoutin kautta tarjoaa Collector. Collector tarjoaa lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille.
Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.
Collectorin yrityslaskun ehdot ovat tarjolla myös heidän sivuillaan: collector.se/upload/Partners/Agreements/CHECK/Credit_terms_All_comp_FI.pdf
Lue lisää lasku- ja osamaksutavoista:
Toimitustavat
Crownkon verkkokauppamme käsittelee tilauksesi saman vuorokauden aikana ja tilauksesi lähtee kuljetukseen joko samana- tai viimeistään seuraavaa arkipäivänä. Normaalisti toimitusaikamme on 1-3 vrk tilaus hetkestä.
Crownkon verkkokauppamme käyttää tilausten toimituksessa Postin palveluita.
Nouto Postista
Verkkokaupan tilaukset toimitetaan tilauksessa olevana toimitusosoitetta lähinnä olevaan postitoimistoon noudettavaksi.
Nouto pakettiautomaatista
Verkkokaupan tilaukset toimitetaan tilausvaiheessa määrittelemääsi pakettiautomaattiin.
Molemmissa toimitusvaihtoehdoissa ilmoitus paketin saapumisesta tulee sinulle tekstiviestillä.
Postin mobiilisovellus
Postin mobiilisovelluksella saat käyttöösi automaattisen lähetysten seurannan. Aktivoimalla oman matkapuhelinnumerosi sovelluksessa saat automaattisesti tiedon lähetyksistä ilman lähetystunnusten syöttämistä. Sovellus kertoo myös tiedot saapuvan lähetyksen koosta, ajasta ja paikasta sekä ohjaa oikeaan noutopaikkaan kartan avulla.
Lataa OmaPosti-sovellus älypuhelimeesi puhelimesi sovelluskaupasta.
Palautus
Tuotteillamme on 14 vrk palautusoikeus. Mikäli haluat palauttaa tilauksen tai osan siitä, postita se osoitteeseen:
Oy Finnish Tough Wear Inc.
Erviänkatu 16 C
15840 Lahti
puh. 0407167015 (puhelin numero on palautuksia varten, asiakaspalvelu ei hoidu tämän numeron kautta)
Saatuamme palautuksen, tarkastamme sen kunnon ja palautamme palautettujen tuotteiden osalta maksun tilillesi.
Liitäthän mukaan lähetteen kopion jonka sait sähköpostiisi tilaamishetkellä sekä pankkitilin tiedot jonne voimme palauttaa maksun.
Huomioithan, että hyvitämme vain myyntikuntoisen tuotteen. Yrityksellämme ei myöskään ole toistaiseksi Postin kanssa solmittua palautus sopimusta, joten palautus tapahtuu asiakkaan lukuun.